Bestellen bij Irene

Een bestelling plaatsen

Om een artikel te bestellen plaats je het artikel in de winkelwagen. Klik op de knop “In winkelwagen” om je artikel naar keuze in je winkelwagen te plaatsen. Je vindt de winkelwagen in rechts bovenaan de pagina. Klik op het driehoekje om de artikelen in je winkelwagen te bekijken. Kies voor “verder winkelen” om meer artikelen in je winkelwagen te plaatsen. Klaar met winkelen? Klik dan op het driehoekje, klik op de knop “Afrekenen” en doorloop de stappen. De op de website vermelde prijzen zijn altijd inclusief BTW tenzij expliciet anders is vermeld.

 

Een account aanmaken

Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen we je een aantal persoonlijke gegevens in te vullen om je bestelling te kunnen verwerken. Heb je al een account bij Irene naaimachines naaiatelier  vul dan je inloggegevens in. Heb je nog geen account, dan vragen we je een account aan te maken. Een account aanmaken geeft veel voordelen zoals o.a. de mogelijkheid om een verlanglijst te maken, bestelgegevens inzien en een extra adres invoeren. Je kunt er ook voor kiezen om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken.

Bevestiging van je bestelling

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Je krijgt daarnaast een e-mail op het moment dat je bestelling door ons is verstuurd naar het door jouw opgegeven adres. Je kunt ook inloggen om de status van je bestelling in te zien.

Bestelling wijzigen of annuleren

Een afgeronde bestelling wijzigen of annuleren is niet altijd mogelijk. Je bestelling zit in het leveringsproces. Wel kun je een e-mail sturen naar info@irenenaaimachines.nl met het verzoek je bestelling te wijzigen of annuleren. We zullen dan bekijken of wijzigen/annuleren nog mogelijk is.
Na ontvangst van je bestelling kun je de bestelling altijd kosteloos retourneren. Kijk bij retourneren hoe je dit kunt doen. 
Bij je aankoop via internet heb je van rechtswege een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van ontbinding van de bestelling 14 dagen.  

Bezorgen


Verzendkosten

Voor elke afgeronde bestelling in Nederland, onder de € 50.00 wordt € 2.50 als bijdrage in de verzend- en verpakking kosten in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket. Vanaf een bestelling van € 50.00 is de verzending gratis.

Bezorging

Je kunt elke gewenst adres in Nederland opgeven om je bestelling te laten bezorgen. Dit hoeft niet het factuuradres te zijn. Ook kun je in je persoonlijke account meerdere bezorgadressen invoeren.

Het is mogelijk bestellingen af te halen in de winkel.

Wij kunnen geen verzendingen naar postbus, antwoordnummer, na postadressen of adressen buiten Nederland verzorgen.

Levertijd 

Bestellingen op een adres in Nederland wordt verzorgd door Post nl. Samen met hen streven wij ernaar om afgeronde bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 uur geplaatst worden binnen 2 dagen af te leveren.

Bestelling vertraagd / niet leverbaar

Wij doen er alles aan om je bestelling binnen de gestelde termijn te bezorgen. Ondanks al onze zorg kan het voorkomen dat je bestelling onbedoeld vertraging oploopt. Bijvoorbeeld als een artikel onverhoopt niet leverbaar is. Waar mogelijk zullen wij je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen. 

Betalen

Betaalmogelijkheden

Je kunt je bestelling veilig online betalen via je eigen bank met iDEAL (voor Nederlandse rekeninghouders).

Of vooruitbetalen via de bank op rekeningnummer NL42ABNA0416271812

Online betalen met ideal

Nederlandse rekeninghouders die gebruik maken van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, Kunnen bij de betaalstap in het bestelproces gebruik maken van betalen via iDEAL. Je wordt doorgeleid naar een nieuwe pagina van je eigen bank (internetbankieren), waar je betaalopdracht voor je klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en bevestig de betaling. Klik op de button om terug te gaan naar de webshop, zodat je betaling wordt afgerond.


Garantie & suggesties

Garantie en non conformiteit?

Ondanks dat wij ons inspannen om u de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. 
Op al onze leveringen zijn de wettelijke garantiebepalingen van toepassing. Deze wettelijke garantie houd in dat een product datgene moet doen wat je als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Heb je dus een probleem met één van onze producten, laat het ons weten zodat we samen naar een passende oplossing kunnenkijken voor herstel, vervanging of restitutie wanneer herstel of vervanging niet meer mogelijk blijkt te zijn.

Onder deze garantie en non conformiteit vallen naast defecten, fabrieksgaranties, transportschade, defecten bij ontvangst (DOA) ook foutieve leveringen (verkeerde product geleverd/ontvangen).

Klacht, idee of suggestie?

Laat het ons weten! Dit kun je doen door het contactformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 5 werkdagen contact met je op. Gaat het om een bestelling, vermeld er dan je bestelnummer van je bestelling bij. Wil je een artikel retourneren, bekijk dan de informatie onder het kopje “retourneren”.Heb je een suggestie betreffende onze webshop, winkels of assortiment, dan horen wij dit natuurlijk graag. Alle ideeën, tips en suggesties zijn van welkom, alvast bedankt voor je tijd en moeite. 

Stichting webwinkelkeur

Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.

Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Mijn persoonlijke account

Een account aanmaken

Maak een account aan met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Wij stellen je een aantal vragen en je ontvangt een e-mail ter bevestiging.

De voordelen van een persoonlijk account

Een persoonlijk account in onze webshop kent vele voordelen. Zo kun je jouw persoonlijke gegevens wijzigen, adreswijzigingen doorgeven, een 2e adres ingeven en je wachtwoord aanpassen. Je kunt bovendien de status van je bestelling volgen en eerdere bestellingen bekijken en desgewenst opnieuw bestellen. Je kunt artikelen toevoegen aan je persoonlijke verlanglijst. Ook kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief voor inspiratie, tips en ideeën, nieuwtjes, acties en spetterende aanbiedingen.

Foutmelding bij het inloggen

Als je niet kunt inloggen, dan kunnen daar meerdere mogelijke oorzaken voor zijn.

Als je het wachtwoord van je persoonlijke account bent vergeten, klik dan op de rode tekst “Je wachtwoord vergeten”. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Krijgt u de melding ”e-mailadres al in gebruik”, dan bestaat er al een account met uw e-mailadres.

Je e-mailadres of wachtwoord ongeldig? Controleer de spelling van je e-mailadres en wachtwoord. Let hierbij op gebruik van hoofdletters en leestekens en probeer het nogmaals.

Geen ontvangst van e-mails

Als je vermoedt dat e-mails van Irene naaimachines niet bij je aankomen, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen.

Je mailbox zit vol. Verwijder items uit je mailbox en kijk opnieuw of onze e-mails bij je aankomen.

E-mails belanden in de spambox. De meeste e-mailprogramma’s kennen een zogenaamde "spambox". Dit is een map, waarin het e-mailprogramma mogelijk ongewenste e-mails plaatst. Controleer of onze e-mails daarin staan en verplaats ze naar je inbox.

Je ontvangt geen nieuwsbrieven. Als je zeker weet bovenstaande punten hier niet de oorzaak van zijn, dan ben je mogelijk niet (meer) geabonneerd op onze nieuwsbrief. Je kunt je opnieuw op onze nieuwsbrief abonneren door dit in je persoonlijke account aan te passen.

Privacy policy

Wij respecteren jouw privacy en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij bieden jouw de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.

Meer informatie over ons beleid  vind je in onze algemene voorwaarden of onder privacy policy.

retourneren en herroepingsrecht


Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@irenenaaimachines.nl.

 

Je kunt ook  gebruikmaken van het retour formulier dat bij de zending wordt toegevoegd, of stuur een brief  naar het hieronder genoemde adres:

 

Irene naaimachines naaiatelier

Nieuwstraat 12

3201EA Spijkenisse

 

Waarin moet staan:

(dit  alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen) 

  1.     Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
    de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
    de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
    de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
    herroept/herroepen* 
     
  2.     Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
  3.     [Naam consumenten(en)]
  4.     [Adres consument(en)]
  5.     [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) 


* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

 

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

 

Artikelen retourneren

 

Als je niet tevreden bent met een artikel dan kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren (zie herroepingsrecht)  Alleen artikelen welke ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten kunnen worden geretourneerd.

Vul het retourformulier in die ingesloten zit bij je bestelling.
Neem contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0181 621261 en houdt hierbij de bestelgegevens bij de hand. Je kunt een artikel retour sturen via Post NL. Bij deze wijze van retourneren zijn de verzendkosten van de retourzending voor eigen rekening. Vul het retourformulier in die ingesloten zit bij je bestelling. Stuur het pakket (voldoende gefrankeerd) op naar

Irene Naaimachines Naaiatelier

Nieuwstraat 12
3201EA Spijkenisse

NEDERLAND

Na ontvangst van je retour storten wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen (excl. verzendkosten) z.s.m terug op het rekeningnummer, waarmee je de bestelling aanvankelijk betaalde.

Artikel verkeerd geleverd/ beschadigd

Als er een artikel verkeerd is geleverd of het artikel is beschadigd, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0181621261. U kunt onze klantenservice bereiken op 

Maandag t/m donderdag          

12.30u - 17.00u

Vrijdag: 

12.30u - 15.00u

 

 

Zaterdag, zondag en feestdagen zijn we gesloten.
Op 24 en 31 December zijn we bereikbaar tot 14.00u.

 

artikel retourneren/ruilen in de winkel

Het is mogelijk om het artikel te retourneren of te ruilen  in de winkel

artikelen ruilen buiten de winkel

Het is niet mogelijk om artikelen na levering te ruilen. Uiteraard kun je de artikelen wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen op onze webshop.